Własna firma to marzenie wielu osób, zwłaszcza tych, które są już zmęczone monotonią, jaka wtargnęła w ich życie zawodowe. Założenie i prowadzenie działalności to jednak duże wyzwanie, które jest w obecnych czasach coraz trudniejsze. Rynek z każdym rokiem wypełnia się, a kolejne nisze znikają. Trzeba mieć dobry pomysł i dobre podejście do biznesu, aby przetrwać.

Potencjał zakupowy w damskiej klienteli

W dobie komputeryzacji możemy dotrzeć do dowolnego klienta niemal w każdym zakątku świata. Na początek jednak warto skupić się na nieco mniejszym regionie, aby sprawnie zarządzać firmą. Dobrym pomysłem na biznes jest hurtownia obuwia damskiego. Kobiety lubią kupować buty, ale też częściej je zmieniają, dopasowując do okazji czy stylizacji. Obuwie jest potrzebne zawsze i wszędzie, dlatego możemy mieć pewność, że znajdą się klienci, którzy są chętni na powiększenie swojej garderoby. Dlaczego hurtownia damskich butów to dobry pomysł? Odpowiedź jest bardzo prosta – ukierunkowanie swojej działalności na konkretną grupę docelową to większa szansa na sukces. Dzięki temu w asortymencie może znaleźć się więcej modeli, które będą odpowiadały na różne potrzeby kobiet. Tylko w ten sposób możemy stać się konkurencyjni na rynku i przyciągnąć nowych klientów.

Stacjonarnie czy online?

Zakładając hurtownię musimy zastanowić się, w jaki sposób będzie się odbywał handel. Zasadniczo hurtownie dzielą się na stacjonarne oraz internetowe. Wybór zależy przede wszystkim od dostępnego miejsca na towar. Stacjonarna hurtownia obuwia damskiego będzie wymagała powierzchni magazynowej, w której będziemy składać sprowadzone modele. Magazyn może być własnością hurtowni, ale możemy również zdecydować się na wynajem powierzchni magazynowej od innej firmy (istnieje wiele firm, które budują magazyny właśnie w tym celu, a charakter ich działalności opiera się właśnie na wynajmie). Tradycyjna hurtownia wyróżnia się tym, że klient może przyjechać na teren firmy i osobiście obejrzeć towar, ocenić jego jakość, a my jesteśmy w stanie podjąć z nim rozmowę twarzą w twarz i być może nakłonić do kupna większej ilości modeli. Klient może złożyć zamówienie na miejscu, może także odebrać towar bezpośrednio z magazynu. Każda hurtownia obuwia damskiego tego typu ma swoją stronę internetową, przez którą klienci mogą wstępnie zapoznać się z asortymentem, a następnie zamówić wybrane obuwie.

Hurtownia działająca wyłącznie w systemie online nie posiada zmagazynowanego towaru. Działalność takiej firmy opiera się na sprowadzaniu zamówień do kraju lub miasta, w zależności od lokalizacji fabryki. Takie firmy mają bardzo rozbudowane strony internetowe, na których klient może zapoznać się dokładnie z oferowanym asortymentem, np. tutaj: https://ehurt.eu/pol_m_Obuwie-damskie-231.html, a także zadać szczegółowe pytania dotyczące butów i transakcji. Zadaniem hurtowni jest zatem wyszukiwanie najbardziej atrakcyjnych ofert bezpośrednio u zagranicznego lub krajowego producenta, a następnie składanie zamówienia. Klient otrzymuje przesyłkę bezpośrednio do swojej siedziby lub może odebrać ją w hurtowni.

Podstawowa różnica między typami hurtowni to ostateczna cena butów. W pierwszym przypadku trzeba liczyć się z dodatkowymi kosztami, które odbijają się na cenie asortymentu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here