Myjnia samochodowa franczyza, czyli twój pomysł na biznes

Choć dziś otworzyć swój własny biznes jest trudniej niż na początku lat 90. XX wieku, wciąż są branże, w których można się wybić. Jedną z nich jest branża motoryzacyjna, a konkretnie usługi myjące. Sprawdź, dlaczego warto rozważyć franczyzę myjni samochodowej.

„Dziki” kapitalizm przełomu epok

Końcówka lat 80. i początek lat 90. ubiegłego wieku przez wielu nazywana jest okresem „dzikiego” kapitalizmu. Był to czas, w którym każdy, kto miał głowę na karku mógł bardzo szybko się wzbogacić i zmienić swój status społeczny. Dziś najbardziej przedsiębiorczy są prezesami wielu polskich firm, które powstały w tamtym okresie. Ten nagły „skok” spowodowany był zmianą, a właściwie brakiem, przepisów prawa regulujących działalność gospodarczą. Słowem – wolna Amerykanka. Dziś oczywiście możemy jedynie pomarzyć o tym, że uda nam się w ciągu kilku tygodni zbudować małą fortunę. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by spróbować znaleźć swoją niszę i zostać liderem branży. Jedną z takich dziedzin są usługi myjące, czyli myjnia samochodowa.

Dlaczego właśnie myjnia samochodowa?

Powodów, dla których powinieneś poważnie zastanowić się nad myjnią samochodową jest co najmniej kilka. Po pierwsze, warto zwrócić uwagę na fakt, że z roku na rok przybywa samochodów. Oznacza to, że baza twoich potencjalnych klientów stale rośnie. Nierozsądnym posunięciem byłoby ignorowanie tego faktu. Zwłaszcza, że ludzie coraz bardziej dbają o swoje auta. Chętniej oddają swoje samochody do mycia profesjonalistom, zamiast korzystać z bezdotykowej myjni, która służy bardziej do opłukania niż umycia samochodu. Warto również zwrócić uwagę na aspekt geograficzny. Jeżeli mieszkasz w mieście, w którym nie ma zbyt wielu myjni samochodowych, to dobry moment, by wejść na rynek ze swoją ofertą.

Myjnia samochodowa franczyza – najrozsądniejsza opcja

Jeżeli jesteś na „tak” z otwarciem swojej myjni, najrozsądniej będzie zdecydować się na franczyzę. Dlaczego? Myjnia samochodowa franczyza, http://gtlux.pl/franczyza-2/, ma o wiele więcej wad niż zalet. Oczywiście, musisz każdego miesiąca płacić franczyzodawcy, jednak to nic w porównaniu z zyskami. Przede wszystkim otrzymujesz prawo do korzystania z marki, co bardzo pomaga. Ludzie chętniej zaufają znanej marce niż myjni samochodowej „u Józka”. Oprócz tego możesz liczyć na wsparcie swojego franczyzodawcy, zaczynając od pomocy we wzięciu kredytu/uzyskaniu dofinansowania, na stałej opiece merytorycznej kończąc. No i jeszcze jedno. Myjnia samochodowa franczyza nie musi martwić się szkoleniami z obsługi sprzętu. We wszystkim wspiera cię twój „mentor”, czyli franczyzodawca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here