Pieczątki to akcesoria, bez których nie może funkcjonować żadna firma. Są przydatne niemal każdego dnia – przede wszystkim do uwiarygodnienia różnorodnych dokumentów, choć nie tylko. Odpowiednio dobrana pieczątka usprawni Twoje działania oraz… pomoże zadbać o profesjonalny wizerunek Twojej marki. Sprawdź, jak wybrać najlepsze dla siebie pieczątki firmowe.

Wydawać by się mogło, że, zamawiając pieczątkę, wystarczy po prostu podać firmie, która zajmuje się ich wyrabianiem, dane rejestrowe przedsiębiorstwa. To jednak nie do końca prawda. Warto zwrócić uwagę na jeszcze kilka elementów – zwłaszcza że w XXI wieku wyrabianie pieczątek daje znacznie więcej możliwości niż wcześniej.

Nowoczesna pieczątka, czyli jaka?

Pieczątki na miarę XXI wieku muszą łączyć kilka istotnych atutów. Powinny wyróżniać się:

  • niewielkim, kompaktowym rozmiarem – tak, aby ładnie prezentowały się na biurku, ale i z łatwością trafiały do teczki biznesowej czy do kieszeni,
  • bardzo wyraźnym odbijaniem danych za każdym razem – te najlepsze pracują bez wymiany tuszu nawet do 7 lat,
  • szerokimi możliwościami graficznymi – dając np. możliwość tworzenia odbić w wielu kolorach czy z motywami graficznymi.

Wszystkie te atuty mają np. pieczątki marki Modico, które powstają dzięki wykorzystaniu technologii błyskowej.

Szczególną uwagę warto zwrócić na pieczątki kolorowe oraz te z motywem graficznym. Obecność tych elementów designu na pieczątce może zapewnić firmie dodatkową reklamę. Stempel w tej formie, choć zachowuje wszystkie niezbędne dane, zwraca na siebie uwagę i pozwala lepiej zapamiętać markę. Dlatego na stemple tego typu decydują się np. biura podróży, cukiernie i lodziarnie czy lokale gastronomiczne. Warszawa czy inne miasto – z łatwością znajdziesz miejsce, które oferuje wyrabianie stempli w tej technice.

Pieczątki bankowe i inne, które usprawnią pracę

Choć głównym zadaniem pieczątek jest uwiarygodnienie dokumentów, takich jak rachunki, faktury czy umowy, mogą być wykorzystywane również do innych celów. Dobrym przykładem jest choćby datownik – pieczątka, za pomocą której możesz oznaczyć np. datę nadejścia dokumentów czy zakupu biletów. Ale to dopiero początek. Stempel może Ci być przydatny również wówczas, gdy często podajesz klientom nr konta bankowego, na który mają uiścić opłatę. Zamówienie pieczątki jest mniej kosztowne niż np. wizytówek z tą informacją, a jeżeli wybierzesz kolorowy tusz (np. czerwony czy zielony) – możesz z łatwością wyróżnić tę informację na tle czarno- białego dokumentu.

Jak widać, pieczątki – zwłaszcza te nowoczesne – mogą ułatwiać Ci prowadzenie działalności gospodarczej na wiele sposobów. Przyjrzyj się więc bliżej modelom dostępnym na rynku i dobierz te najodpowiedniejsze dla swojej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here