Jak nie przepłacić na pożyczce gotówkowej?

0
Jak nie przepłacić na pożyczce gotówkowej

Pożyczka gotówkowa to zobowiązanie udzielane na dowolny cel, co oznacza, że wierzyciel nie weryfikuje, w jaki sposób wydane zostały udostępnione dłużnikowi środki. W jej ramach można pozyskać nawet stosunkowo duże kwoty, aczkolwiek wiele w tej kwestii zależy od sytuacji finansowej danej osoby.

Pożyczki gotówkowe cieszą się ogromną popularnością, w związku z czym są bardzo łatwo i powszechnie dostępne. Napotkać można zarówno bardziej, jak i mniej korzystne oferty. Pojawia się w związku z tym bardzo istotne pytanie: jak nie przepłacić na pożyczce gotówkowej? Jest na to kilka sposobów.

Poproś o pomoc pośrednika kredytowego

Powierzenie sprawy specjaliście to warte przemyślenia rozwiązanie, niezależnie od tego czy mowa o kredycie konsolidacyjnym, kredycie hipotecznym czy właśnie pożyczce gotówkowej. Pośrednicy kredytowi posiadają ogromną wiedzę i doświadczenie, które pozwalają im szybko i skutecznie pozyskiwać zobowiązania na atrakcyjnych warunkach.

Więcej informacji na ten temat znaleźć można pod adresem https://splatakredytow.pl/pozyczka-gotowkowa/. Pożyczka gotówkowa z pomocą wykwalifikowanego pośrednika będzie nie tylko tańsza, ale też będzie wiązała się z mniejszą ilością stresu i uciążliwych formalności.

Zwracaj uwagę na RRSO

Ostateczny koszt pożyczki zależny jest od wielu jej parametrów, takich jak oprocentowanie nominalne, prowizja, opłaty dodatkowe, ubezpieczenie i nie tylko. Bardzo wiele osób, poszukując idealnej pożyczki, zwraca zbyt dużą uwagę tylko na jeden parametr, a nie patrzy na pożyczkę całościowo.

Przykładowo, mniej doświadczeni kredytobiorcy mogą zauważyć ofertę z zerową prowizją i automatycznie założyć, że jest ona najkorzystniejsza, mimo że jednocześnie wysokie jest oprocentowanie, a także inne opłaty, co czyni daną ofertę nieatrakcyjną. Może się też zdarzyć odwrotna sytuacja, w której oprocentowanie jest niskie, ale za to wysoka jest prowizja.

Z tego względu wskaźnikiem, na który zdecydowanie warto zwracać uwagę, jest RRSO, czyli Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Przy wyliczaniu RRSO, które z uwagi na obejmujący banki i firmy pożyczkowe obowiązek informacyjny powinno znaleźć się przy każdej ofercie pożyczki, brane pod uwagę jest zarówno oprocentowanie nominalne, jak i prowizja oraz wszystkie inne opłaty związane z pożyczką. Dzięki temu łatwiej jest rzetelnie porównywać ze sobą poszczególne oferty.

Podsumowanie

Większości osób prędzej czy później zdarzy się zaciągnąć pożyczkę gotówkową. Warto zadbać o to, aby na niej nie przepłacić, czy to o kilkaset złotych, czy nawet o kilka tysięcy złotych. Zanim zdecydujemy się na jakąkolwiek ofertę, należy dokładnie ją przeanalizować i przemyśleć, zwracając szczególną uwagę na wskaźnik RRSO.

Dodatkowo, dobrą opcją jest skorzystanie z usług wspomnianego pośrednika kredytowego, dostępnego tutaj: https://splatakredytow.pl/pozyczka-gotowkowa/. Nie dość, że oszczędzimy w ten sposób sporo czasu, ponieważ nie będziemy musieli samodzielnie przeglądać i porównywać poszczególnych ofert, to jest bardzo prawdopodobne, że oszczędzimy też pieniądze. Pośrednik bowiem w większości przypadków znajdzie i wynegocjuje dla nas lepszy kredyt niż bylibyśmy w stanie pozyskać samodzielnie.

Opłata mocowa – czym jest ten nowy wydatek?

0
opłata

Opłata mocowa jest to nowy wydatek, który wejdzie w życie od 1 stycznia 2021 roku. Opłata mocowa to nic innego jak przeniesienie na odbiorcę końcowego kosztu wynikającego z dopłat do źródeł wytwórczych energii, otrzymujących wynagrodzenie w zamian za moc, którą stawiają do dyspozycji Polskich Sieci Elektroenergetycznych dla utrzymania wymaganych rezerw mocy dyspozycyjnej w KSE. Kogo będzie dotyczyła? Ile wyniesie? Ile zapłacimy? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/oplata-mocowa-2020-szykuje-sie-wydatek-dla-przedsiebiorcow/ 

Kogo będzie obowiązywała opłata mocowa? 

 Zapłacą ją:

  • odbiorcy końcowi przyłączeni bezpośrednio do sieci przesyłowej (gospodarstwa domowe oraz przedsiębiorstwa),
  • operatorzy systemu dystrybucyjnego elektroenergetycznego,
  • przedsiębiorstwa energetyczne wykonujące działalność gospodarczą w zakresie przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej,
  • przedsiębiorstwa energetyczne wytwarzające energię elektryczną przyłączone bezpośrednio do sieci przesyłowej.

Opłata mocowa – ile wyniesie?

Wysokość takiej opłaty zostanie ustalony przez Urząd Regulacji Energetycznej. Na kwotę, którą będą musiały zapłacić przedsiębiorstwa oraz gospodarstwa domowe wpłynie sporo czynników. Przede wszystkim kwota ta będzie zależała od rocznego zużycia energii elektrycznej.

Przeciętna rodzina w Polsce zapłaci więc rocznie o 120 zł więcej.Oczywiście, im większe zużycie energii, tym większa finalna opłata. Kwota taka zostanie dodana do całości rachunków za prąd, które pokrywać będzie każdy odbiorca końcowy energii.

Szacunkowe, roczne koszty rynku mocy, w Polsce mogą sięgnąć około 4 mld zł netto. Dzięki temu elektrownie będą mogły tworzyć rezerwy mocy, które wykorzystane będą do użycia w sytuacjach zwiększonego popytu na moc.

Ile zapłacą przedsiębiorcy po pojawieniu się opłaty mocowej?

Zgodnie z treścią ustawy, dla odbiorców innych niż gospodarstwa domowe, w grę wchodzi stawka obliczona na podstawie ilości energii elektrycznej pobranej z sieci w wybranych godzinach doby. W systemie przez prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej zostaną ogłoszone godziny szczytowego zapotrzebowania na moc. Opłata mocowa może wynieść więc według równych ustaleń od 90 zł/MWh do 150 zł/MWh.

Zobacz też: http://www.complito.pl/ile-polacy-wydaja-na-zakupy-online/

Przyjazne pojemniki

0
Przyjazne pojemniki

Przedsiębiorstwo przemysłowe Schoeller Allibert od blisko 60 lat znane jest w całej Europie z produkcji wytrzymałych i konkurencyjnych cenowo pojemników i skrzyń plastikowych. Przedsiębiorstwo to nie spoczęło jednak na laurach i dba o swoją renomę wprowadzając wiele nowych i ambitnych pod względem innowacyjności produktów. Jednym z nich jest pojemnik Big Box, którego charakterystyka została przedstawiona w poniższym artykule.

Czy marketing społecznościowy wpływa na SEO? 4 wskazówki jak wykorzystać media społecznościowe dla zwiększenia rankingu

0
Czy marketing społecznościowy wpływa na SEO? 4 wskazówki jak wykorzystać media społecznościowe dla zwiększenia rankingu

Wszelkie działania marketingowe w sieci, bez wątpienia muszą być ze sobą spójne i wzajemnie się uzupełniać, nawet jeśli pozornie nie są ze sobą powiązane. Niewiele jednak firm promujących się w internecie, traktuje SEO i social media jako współgrające ze sobą narzędzia marketingowe. Choć marketing społecznościowy nie ma bezpośredniego wpływu na ranking Google, tak w długofalowej perspektywie, może mieć znaczenie w budowaniu świadomości marki, a jednocześnie przynieść korzyści dla pozycjonowania firmy w wyszukiwarkach. Oto najważniejsze wskazówki, które pozwalają skutecznie wykorzystać media społecznościowe dla wyższej pozycji w rankingu Google.

Promowanie treści w social media

Pozycjonowanie strony internetowej polega m.in. na tworzeniu wartościowych treści, które są odpowiednio zoptymalizowane pod wyszukiwarki. Facebook, Twitter czy Instagram są z kolei świetnymi platformami, na których można udostępniać wysokiej jakości content. W ten sposób, dotrzeć można do grupy docelowej, dla której przygotowane teksty, wideo czy grafiki, faktycznie będą stanowić wartość. Zyskuje się w ten sposób prawdziwych odbiorców, co szczególnie cieszy, gdy włożono dużo wysiłku czy środków finansowych w tworzenie wysokiej jakości treści. Bezpośrednio nie wpłynie to na ranking Google, tak jak ma to miejsce w przypadku wejść z innych witryn. Może jednak odpowiednio zadziałać na współczynnik odrzuceń czy zwiększyć zaangażowanie i ruch na stronie. To wszystko z kolei korzystnie wpływa na budowanie solidnej pozycji zarówno strony, jak i też silnej marki w świecie online.

Pozyskiwanie linków dzięki social media

Marketing społecznościowy, który skupia się na promocji treści w social media, może w znaczny sposób przyczynić się do pozyskiwania linków zewnętrznych. W jaki sposób? W mediach społecznościowych, wartościowe treści nie pozostają niezauważone. Przeciwnie, dobry content jest chętnie udostępniany przez użytkowników. Choć linkowanie w social media, nie ma wpływu na pozycjonowanie strony, tak przecież wartościowe treści mogą być udostępniane także poza nimi! Jeśli dotrą one do ludzi z danej branży, influencerów czy nawet dziennikarzy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że odnośniki znajdą się na innych stronach, blogach i portalach medialnych. A to oczywiście świetnie wpływa na pozycję strony internetowej, dlatego warto jest wykorzystać moc social media, jeśli chodzi o błyskawiczne rozprzestrzenianie się wartościowego contentu.

Budowanie świadomości marki

Media społecznościowe pozwalają na poszerzanie grupy odbiorców, wchodzenie z nimi w bezpośrednie interakcje, jak i też nawiązywanie stałych relacji. Jak się mają takie działania do SEO? W ten sposób marketing społecznościowy buduje wizerunek i świadomość marki, a to z kolei przekłada się na większą rozpoznawalność wśród szerokiej grupy użytkowników. Pozornie, wydaje się to nieistotne z perspektywy pozycjonowania strony internetowej. Jednak popularność marki budowana w oparciu o social media, znacząco może przyczynić się do powodzenia wszelkich innych działań w zakresie marketingu internetowego. Także dla skuteczności SEO, znaczenie ma wcześniejsza już rozpoznawalność marki, dlatego dobrze jest o tym pamiętać, tworząc strategię promocyjną w mediach społecznościowych.

Tworzenie lojalnej grupy odbiorców

Marketing w mediach społecznościowych bazuje na bezpośrednich relacjach, które mogą być korzyścią dla firmy, także pod względem pozycjonowania w Google. Jeśli na Facebooku czy Instagramie, marka będzie posiadać zaangażowaną grupę odbiorców, istnieje bardzo duża szansa, że zażyłość ta może wyjść poza social media. Przykładowo, odbiorcy wartościowych treści, którzy doskonale już kojarzą konkretną markę, mogą wyszukiwać kolejne treści firmy bezpośrednio w wyszukiwarce, wychodząc poza schematy działania danego medium społecznościowego. A to z kolei ma już duże znaczenie dla pozycjonowania i wpływa na ranking Google. Ważne jest więc, aby kompleksowo dbać zarówno o komunikację w mediach społecznościowych, jak i też jakość udostępnianych treści.

EACTIVE

Olej konopny najlepszym środkiem na łuszczycę

0
Olej konopny najlepszym środkiem na łuszczycę

Łuszczyca to stosunkowo powszechne zaburzenie skóry, na które nie wynaleziono do tej pory skutecznego lekarstwa. Istnieje jednak wiele sprawdzonych sposobów, które pomogą zredukować uciążliwe dolegliwości. Jednym z nich jest olej konopny, który wykazuje doskonałe rezultaty w walce z objawami chorób skórnych. Na czym polega jego działanie?

Olej konopny – skuteczny w walce z łuszczycą

Olej konopny to naturalna substancja, pozyskiwana z nasion konopi siewnych. W przeciwieństwie do konopi indyjskich, rośliny te są w pełni legalne i nie posiadają właściwości psychoaktywnych. Olej chętnie stosowany jest nie tylko w leczeniu licznych chorób, ale także w kuchni oraz kosmetologii. Wykazuje skuteczność w minimalizowaniu nieprzyjemnych objawów różnych odmian łuszczycy – zarówno tej przewlekłej, środowiskowej, immunologicznej, jak i o podłożu genetycznym.

Olej konopny właściwości i zastosowanie

Olej konopny wykazuje wiele prozdrowotnych właściwości, które są cenione szczególnie przez osoby chore na łuszczycę. Działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie oraz łagodząco. Dzieje się tak, ponieważ jest bogaty w cenne substancje takie jak: nienasycone kwasy tłuszczowe – omega-3 i omega-6, a także kwas gamma-linolenowy oraz witaminy A, D, E, fitosterole, fosfolipidy i minerały. Posiada też w swoim składzie CBD, czyli kannabidiol.

Olej konopny dzięki bogactwu cennych substancji, znajduje zastosowanie w profilaktyce oraz leczeniu problemów skórnych, takich jak łuszczyca. Łagodzi ich przykre objawy, dlatego często znajduje się w składzie kosmetyków, dedykowanych osobom z egzemami. Doskonale nawilża, odżywia i zmiękcza skórę. Przyśpiesza jej regeneracje oraz reguluje wydzielanie sebum. Niweluje przebarwienia skóry oraz chroni ją przed szkodliwymi promieniami UV. Olej konopny doskonale działa na skórę głowy, dlatego często znajduje się w składzie szamponów dedykowanych osobom z łuszczycą głowy. Zapobiega świądowi i pieczeniu oraz hamuje wypadanie włosów. Stymuluje też cebulki włosowe do porostu nowych kosmyków, co pozwala odzyskać gęstą i bujną fryzurę.

Olej konopny najlepszy środek na łuszczycę

Olej konopny polecany jest osobom chorym na łuszczycę z kilku względów. Między innymi z powodu substancji aktywnej CBD. Badania pokazują, że jest ona w stanie ograniczać wzmożony proces różnicowania i namnażania się naskórka – co powoduje łuszczenie się skóry podczas choroby. CBD działa też przeciwzapalnie, jest więc w stanie zmniejszyć stany zapalne oraz zaczerwienienia, które często pojawiają się na skórze chorego. Duże znacznie mają również regeneracyjne oraz przeciwbólowe właściwości oleju konopnego.

Produkt ten bogaty jest w nienasycone kwasy tłuszczowe, które znajdują się w jego składzie w doskonałych proporcjach – czyli omega-3 oraz omega-6. W wyśmienity sposób nawilżają i natłuszczają one przesuszoną skórę oraz zapewniają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak mróz, wiatr, silne słońce czy zanieczyszczenia. Są to bodźce, które w wielu przypadkach mogą spowodować nasilenie zmian łuszczycowych, więc skuteczna ochrona może nawet zapobiegać nawrotom łuszczycy.

Jak stosować olej konopny w walce z łuszczycą?

Olej konopny w przypadku łuszczycy może być stosowany na wiele sposobów. Najłatwiej nacierać nim zmienione chorobowe miejsca na skórze. Istnieje też wiele preparatów, które zawierają go w składzie – mogą to być na przykład szampony lub maści. Olej konopny można także spożywać jako dodatek do potraw lub pic samodzielnie.

W jaki sposób wybierać wielkość pozycji na rynku Forex?

0
W jak sposób wybierać wielkość pozycji na rynku Forex

Wielkość pozycji, jaką wybieramy w przypadku otwierania pozycji stanowi jeden z kluczowych elementów, które decydują o naszym sukcesie na rynku Forex.

Dobry szef, to znaczy jaki?

0
Dobry szef

„Szanuj szefa swego – możesz mieć gorszego”, „Szef nie wrzeszczy – szef dobitnie wyraża swoje poglądy”. Od aforyzmów i dowcipów na temat przełożonego roi się w internecie. Zazwyczaj niepochlebnych. Bo bycie dobrym szefem wcale nie jest takie proste.

Dlaczego każdy przedsiębiorca powinien znać Google Ads?

0
Google Ads

Internet to źródło wiedzy, z którego obecnie korzystają niemal wszyscy. W nim zaś obecna jest wyszukiwarka Google, która powoli staje się dla nas odpowiedzią na każde pytanie. Jeśli twoja firma się w niej nie pojawia, osoby z twojej grupy docelowej prawdopodobnie znajdą oferowane przez ciebie usługi u kogoś innego. Nie ulega wątpliwości, że dzięki wyszukiwarce internetowej możesz zaistnieć w świadomości swoich potencjalnych klientów. Dlatego właśnie tak ważne są profesjonalne szkolenia Google Ads.

Rzeczywiście aż 97% polskich użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Jeśli więc sprzedajesz produkty lub oferujesz usługi dla innych, koniecznie powinieneś pojawiać się w wyszukiwaniach osób zainteresowanych nimi. Możesz to osiągnąć dzięki optymalizacji reklamy, której nauczysz się podczas szkolenia Google Ads. Zapoznasz się z samym narzędziem i dowiesz się więcej o tworzeniu skutecznych kampanii, które sprawią, że twoi klienci szybko cię zauważą.

Inwestycja w szkolenie Google Ads sprawi, że będziesz posiadał aktualną wiedzę o reklamie w najpopularniejszej wyszukiwarce. Da ci kompetencje do skutecznego prowadzenia kampanii reklamowej. Pozwoli również zyskać świadomość wszystkich możliwości, jakie daje narzędzie Google Ads. Musisz bowiem wiedzieć, że to nie tylko kampanie realizowane w obrębie samej wyszukiwarki.

Co jeszcze warto wiedzieć? Google systematycznie rozszerza swoje możliwości reklamowe. Choć jeszcze parę lat temu kończyły się na wyszukiwarce, dziś to całe spektrum różnorodnych działań. Możesz korzystać z Google Display Network, nagrywać wideo, pokazywać się na urządzeniach mobilnych… Szkolenia Google Ads pozwolą ci na skuteczne połączenie tej wiedzy z metodami kierowania samej reklamy i kampaniami remarketingowymi. W ten sposób szybko i bez trudu osiągniesz swój wymarzony sukces w Internecie – dotrzesz do nowych klientów, a starych zachęcisz do ponownego zakupu.

Szkolenie Adwords – inwestycja dla twojej firmy

Spora część przedsiębiorców próbuje swoich sił w tworzeniu kampanii Google Adwords. Często okazuje się, że przynoszą one zyski. Jeszcze częściej – że są one niewspółmierne do poniesionych kosztów… Co dają profesjonalne szkolenia Google Ads?

Podstawowym zadaniem jest zwiększenie zwrotu z inwestycji. Nawet przedsiębiorcy od dawna realizujący kampanie reklamowe w wyszukiwarce mogą robić to źle, jeśli nigdy nie skorzystali z pomocy specjalistów. Wydatki okazują się duże, ponieważ brakuje wiedzy o metodach optymalizacji. Te natomiast można poznać podczas szkolenia Google Ads. To inwestycja, która pozwoli ci uzyskać maksymalny zwrot z przeznaczonego na kampanię budżetu.

W realizacji kampanii reklamowej w wyszukiwarce chodzi bowiem o to, by oszczędzać pieniądze i generować zyski. Profesjonalne szkolenie Google Ads to szansa, by pozyskać wiedzę o optymalizacji inwestycji w reklamę tak, by cały poświęcony na nią budżet został efektywnie wykorzystany. Dobrze zrealizowany kurs Google Adwords sprawi, że przy zachowaniu tego samego wkładu uzyskasz znacznie lepsze wyniki.

Dodatkową korzyścią, jaką niesie w sobie szkolenie Google Ads (kiedyś Adwords) jest możliwość zaczerpnięcia inspiracji. W tym środowisku nie ma mowy o nudzie. W zasadzie nawet przez chwilę nie ma tam stałości. Nowe zasady, pomysły i realizacje pojawiają się co kilka minut. Kursy Adwords sprawiają, że poznajesz obecne trendy i uczysz się, jak dostosować je do swoich potrzeb.

Nowoczesna szkoła – pomoce multimedialne inwestycją w przyszłość

0
Nowoczesna szkoła

Żyjemy w świecie nieustannie zmieniającej się technologii. To właśnie dzieci i młodzież najszybciej za nią podążają. Dlatego nowoczesna szkoła powinna być wyposażona w interaktywne pomoce dydaktyczne. Dzięki nim, zyskać można uwagę uczniów. Docenią oni także to, że przerabiany aktualnie materiał dociera do nich różnymi kanałami, angażując poszczególne zmysły. Po jakie pomoce multimedialne sięgnąć i gdzie można je kupić?

Po jakie pomoce multimedialne sięgnąć?

Na rynku dostępne są rozmaite pomoce multimedialne do szkół. Wśród nich najbardziej popularna jest tablica interaktywna, na której wyświetlać można prezentacje, filmy czy inne materiały – oczywiście, wymaga ona również projektora. Dla uzyskania lepszej jakości obrazu, można sięgnąć także po monitor interaktywny, który zawiera dodatkowo przydatne aplikacje. Niektóre placówki decydują się na stół multimedialny z wbudowanym komputerem, który umożliwia ułożenie ekranu pod różnym kątem. Po powierzchni ekranu można także pisać.

Sprzęt multimedialny musi zostać odpowiednio zamontowany w klasach. Pomagają w tym statywy z widną, które pozwalają zmieniać wysokość ekranu w pionie. Jak widać, nowoczesna technologia stwarza ideale warunki do przekazywania wiedzy drogą multimedialną.

Gdzie kupić pomoce multimedialne?

Pomoce multimedialne nie należą do najtańszych. Jest to jednak inwestycja na długie lata. Decydując się na zakup sprzętu, warto zweryfikować jego wiarygodność. Sprawdzonym miejscem, w którym można dokonać zakupu, jest sklep internetowy Moje Bambino. W jego ofercie znaleźć można nowoczesne pomoce multimedialne, idealne dla szkół. Cechują się one funkcjonalnością i łatwością obsługi, często mając także dodatkowe funkcje. Sprzęt pochodzi od sprawdzonych i zaufanych producentów, zapewniona jest również darmowa dostawa. W asortymencie znaleźć można m.in. projekty, tablice multimedialne, ekrany interaktywne, podstawy i stoły, czy całe zestawy multimedialne. Dzięki temu, każda placówka edukacja może sięgnąć po urządzenia, które są jej potrzebne. Oferowany sprzęt został wyselekcjonowany pod kątem swojej użyteczności w procesie edukacyjnym, a także solidności i funkcjonalności.

Pomoce multimedialne – inwestycja w przyszłość!

Szkoła powinna podążać z duchem czasu – inaczej nie ma możliwości skutecznego edukowania kolejnych pokoleń. Pomoce multimedialne sprawiają, że lekcje stają się ciekawsze i wielowymiarowe. Ułatwiają one także pracę nauczycielom i pedagogom, którzy mają więcej możliwości, jeśli chodzi o prezentowanie wymaganych przez podstawę programową treści. Angażowanie różnych zmysłów jak dotyk, wzrok czy słuch pozwala uczniom lepiej skupić się na lekcji, a także utrwalić przyswajane treści. Dlatego pomoce multimedialne są inwestycją w przyszłość. Raz zakupione, z pewnością będą wielokrotnie użytkowane każdego dnia. Odpowiedni sprzęt to podstawa, by zapewnić uczniom ciekawe i zróżnicowane zajęcia, z których naprawdę coś wyniosą. Urządzeń multimedialnych nie powinno zabraknąć w żadnej szkole.

Kryteria rekrutacji na studia w UK – co powinieneś wiedzieć

0
Kryteria rekrutacji na studia w UK

System edukacji w UK znacząco różni się od polskiego, co przekłada się na nieco inne podejście do kwestii rekrutacji na uczelnie wyższe. W Anglii znajduje się kilkaset renomowanych uniwersytetów, na których studiować można kierunki z dziesiątek tysięcy różnych dziedzin nauki. Rozpoczęciem studiów w Wielkiej Brytanii zainteresowanych jest wielu kandydatów z Polski. Muszą oni jednak sprostać specyficznym kryteriom rekrutacyjnym, które określają podstawowe zasady aplikowania na poszczególne uczelnie.

ZOBACZ TEŻ