Jak promować firmowy profil na IG

Instagram oferuje dwie możliwości prowadzenia konta. Może to być konto prywatne lub firmowe.

Na konto prywatne decydują się osoby, które z serwisu korzystają praktycznie wyłącznie w celu oglądanie publikowanych przez innych użytkowników treści. Same zaś nie publikują wcale lub robią to sporadycznie.

Konto firmowe natomiast służy promocji jakiejś marki, produktu lub usługi. Jest to konto, które wykorzystuje więcej narzędzi, ale ma też bardziej złożone cele. Jednym z nich jest pozyskanie jak największej popularności, która będzie widoczna w przełożeniu na ilość obserwujących dany profil na Instagramie.

Metod na zwiększenie popularności jest bardzo dużo. Niektóre wymagają więcej pracy i wysiłku inne można potraktować jako czystą zabawa. Niemniej jednak stałe zwiększanie popularności i promowanie firmowego profilu na Instagramie to bardzo ważna sprawa, jeżeli chcemy dotrzeć do dużej grupy odbiorców. Stałe zdobywanie nowych obserwujących na Instagramie jak i reakcji od nich, powinno być dla nas priorytetem.

Promocja firmowego konta na Instagramie – od czego zacząć?

Promocja konta na Instagramie zazwyczaj odbywa się samoistnie za sprawą regularnie publikowanych wartościowych i jednocześnie miłych dla oka treści. Właściciele najbardziej znanych profili wiedzą, że aby dotrzeć do odbiorców i ich przy sobie utrzymać trzeba publikować codziennie. Nie jest to sprawa łatwa, nic więc dziwnego, iż do czynienia mamy z tak częstymi przypadkami kont, które dobrze rokowały, świetnie się rozwijały i nagle na skutek wypalenia zawodowego właściciela, marazmu i zmęczenia konto zamiera.

Dlatego treści warto planować i przygotowywać z wyprzedzeniem, tak aby nie trzeba było tego robić codziennie, a wtedy znajdzie się chwila na odpoczynek. Publikowanie wartościowych treści to jednak nie wszystko. Instagram oferuje użytkownikom prowadzącym konto firmowe wiele rozmaitych możliwości. Jedną z nich jest stosunkowo nowa opcja publikowania instastory.

Promocja poprzez instastory

Instastory to dosyć nowe i mocno rozbudowane narzędzie. Umożliwia już nie tylko publikowanie zdjęć i filmów, ale całych relacji w czasie rzeczywistym. Dodatkowo do naszych relacji możemy dodać rozmaite gify, naklejki, ankiety i pytania. Możemy nawet umieścić informację z pogodą i temperaturą powietrza, jaka miała miejsce podczas kręcenia relacji.

Relacje przybliżają odbiorcy ludzką twarz właściciela konta, umożliwiają mu wchodzenie w interakcję, dzięki którym buduje się trwałe i złożone relacje. Na instastory można też publikować informacje o nowo dodanych postach. Wydaje się to mało znaczące, ale z pewnością takie nie jest. Dzięki temu nasi obserwujący nie przegapią opublikowanego przez nas zdjęcia w masie innych treści, nie zgubią go też przez niekiedy złośliwy algorytm Instagrama, a jak już go zobaczą, to pewnie polajkują i może nawet skomentują. Instastory w połączeniu z regularnym publikowaniem z pewnością znacząco wpłynie na promocję konta firmowego, to jednak również może okazać się nie wystarczające i co wtedy?

Płatna promocja

W przypadku, kiedy robimy wszystko co możliwe, a nasze konto firmowe nadal nie odnotowuje wzrostu popularności, warto sięgnąć po ostatnią deskę ratunku – płatną promocję. To jak dużo osób obejrzy nasze produkty, jak dużo się nimi zainteresuje ma często ogromny wpływ na nasza sprzedaż i dochody, dlatego inwestycja pewnej kwoty w promocję zazwyczaj się szybko zwraca. Czego jednak taka płatna promocja może dotyczyć. Otóż ostatnio w Internecie pojawiło się wiele serwisów oferujących sprzedaż obserwujących i lajków. Są to serwisy takie jak np. znany i polecany przez instagramerów serwis tanielajki.pl.

Logując się tutaj możemy w kilka minut zwiększyć swoją popularność i pobudzić uśpiony algorytm Instagrama spychający nasze posty, gdzieś do otchłani internetu. W ofercie serwisu tanielajki.pl znajdziemy nie tylko lajki, ale i pakiety obserwujących. Już za kilkanaście złotych możemy znacząco zwiększyć popularność naszego firmowego profilu. Jest to niewątpliwie ciekawa możliwość, po którą warto sięgnąć w chwilach załamania i kryzysu związanego brakiem efektywności naszej ciężkiej pracy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here