Udział w profesjonalnym szkoleniu z Employer Brandingu to ogromna korzyść nie tylko dla pracownika, ale przede wszystkim dla całej organizacji. Dlaczego warto w nie zainwestować? Sprawdź.
Korzyści z wysłania pracownika na szkolenie EB
Jak wyróżnić się na rynku pracy i przyciągnąć wykwalifikowanych specjalistów, którzy zostaną w naszej firmie na dłużej? Jak usprawnić procesy rekrutacji? I wreszcie: jak zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję kadry pracowniczej? Na te i wiele innych pytań odpowiadają szkolenia z Employer Brandingu dedykowane nie tylko pracownikom HR, ale też menadżerom działów czy przedsiębiorcom. Jesteś właścicielem biznesu i zastanawiasz się nad szkoleniem EB dla swojego pracownika? Sprawdź, dlaczego warto!
- Pracownik po szkoleniu EB zyska praktyczną wiedzę na temat budowania zaangażowania kadry, projektowania strategii EB czy zwiększania efektywności procesów rekrutacyjnych.
- Udział w szkoleniu to dodatkowa motywacja pracownika i inwestycja, która zaprocentuje.
- Podstawowe umiejętności z zakresu budowania wizerunku marki pracodawcy zdobyte podczas szkolenia mogą być doskonałym wstępem do dalszych działań, projektów i rozwoju w obszarze EB.
- Wiedzą zdobytą podczas szkolenia pracownik może dzielić się z innymi członkami zespołu. To często nie tylko informacje dotyczące stricte Employer Brandingu, ale też marketingu, facylitacji czy Design Thinking – przydatne przy realizacji różnych projektów.
- Szkolenia EB to też większa świadomość działań konkurencji i bycie na bieżąco z trendami w Employer Brandingu, reklamie czy marketingu.
Szkolenie Employer Branding przyda się przede wszystkim pracownikom HR, ale też menadżerom innych działów czy właścicielom firm. Zdecydowanie warto wziąć w nim udział, niezależnie od tego, jaka duża jest nasza wiedza w tym zakresie.