Linkedin

Reklama jest dźwignią handlu, potrzebuje jej każda firma, niezależnie od specyfiki prowadzonej działalności. Obecnie możliwości jest wiele, więc każdy znajdzie dla siebie odpowiednie rozwiązanie. Warto postawić na różne formy promocji, aby uzyskać jeszcze lepsze efekty w krótszym czasie. Ogromne możliwości zapewnia internet, warto wykorzystać potencjał drzemiący w social mediach. Pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci. Można budować pozytywny wizerunek, zaufanie do marki. Skuteczne działania marketingowe przekładają się na wzrost zysków, czyli poprawienie wyników sprzedażowych. Bez tego trudno się wyróżnić na tle rosnącej konkurencji.

Linkedin jako narzędzie reklamowe

Wiele osób kojarzy media społecznościowe z popularnymi serwisami typu Facebook, Twitter i instagram. Należy jednak wiedzieć, że opcji do wyboru znacznie więcej. Na szczególną uwagę zasługuje Linkedin, czyli miejsce idealne dla przedsiębiorców. Nie trzeba nawet ponosić wysokich kosztów, aby się promować i to skutecznie. Istotne jest budowanie sieci kontaktów. Zadbać należy o zamieszczanie umiejętnie dobranych treści promocyjnych. Nie mogą one jednak zawierać nachalnej reklamy, bo działa to wręcz zniechęcająco. Skupienie zaangażowanej społeczności przekłada się na wzrost zasięgów. Zacząć można oczywiście od podstaw, czyli od zaproszenia wszystkich członków rodziny i znajomych. Nie brakuje też osób, w których celem jest właśnie zdobywanie jak największej ilości kontaktów. Warto wobec tego zasilić ich szeregi. Potem można przejść do wybranej grupy docelowej.

Kolejną kwestią jest zadbanie o stworzenie jak najlepszego profilu na Linkedin.Stanie się on wizytówką firmy. Można promować się przy wykorzystaniu profili pracowników. Zadbać trzeba o zbudowanie wiarygodności, przyciągnięcie potencjalnych klientów i zachęcanie ich do nawiązania kontaktu. Nie może zabraknąć oczywiście zdjęcia profilowego czy dobrze stworzonego headline’a. Na pierwszy plan zawsze wysuwa się właśnie zdjęcie, imię i nazwisko oraz widniejący pod nim podpis. Headline idealnie sprawdza się jako miejsce na promocję marki i firmowej strony. Istotne będzie także odwiedzanie profili wybranej grupy docelowej. Użytkownicy serwisu sprawdzają, kto przeglądał ich profil i z ciekawości robią to samo. Warto skorzystać z funkcji śledzenia, pozwala to na budowanie sieci kontaktów w mało inwazyjny sposób.

Jak promować się na Linkedin?

Na Linkedin trzeba dać się znaleźć i poznać. Można to zrobić za pomocą wyrażania swojego zdania publicznie. Branie udziału w dyskusjach sprawia, że dana osoba przestaje być anonimowa. Wchodzenie w interakcje ma ogromne znaczenie w przypadku mediów społecznościowych. Pozwala to na zdobycie szacunku, kreowanie się na eksperta w swojej branży, nawiązywanie nowych kontaktów. Wzrasta widoczność i pojawiają się kolejne możliwości. Pamiętać należy również o regularnym aktualizowaniu swojego profilu, szczególnie jeśli ktoś nie robił tego od dłuższego czasu. Warto pochwalić się swoimi osiągnięciami, wystąpieniami, publikacjami itd. Jest to też okazja do dokładnego przejrzenia starych treści i usunięcia tych nieadekwatnych na chwilę obecną.

Nie można zapomnieć także o nawiązywaniu niezobowiązujących konwersacji, aby nie dać o sobie zapomnieć. Trzeba podglądać konkurencję, czyli przeglądać profile osób działających w ten samej branży, zajmujących podobne stanowiska. Świetnym pomysłem będzie pisanie bloga na Linkedin. Publikowanie wartościowych i ciekawych treści sprawdza się idealnie. Ma te pozytywny wpływ na pozycjonowanie, czyli na widoczność w wyszukiwarce internetowej. Blog to świetne narzędzie reklamowe, można na końcu artykułu umieścić baner ze swoją ofertą. Jeszcze inną opcję będzie założenie własnej grupy na Linkedin. Jeśli ktoś nie wie, od czego zacząć, jak promować swoją markę przy wykorzystaniu Linkedin, to warto pomyśleć o wsparciu osób mających w tym doświadczenie. W godny polecenia będzie przykładowo kurs online Artura Jabłońskiego Skuteczna reklama na Linkedin. Ze szczegółami można zapoznać się na stronie internetowej https://arturjablonski.com/kurs-online-skuteczna-reklama-na-linkedin/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here